Hello ! Follow me okay :* U will be safety here ^^ .
+Follow | Dashboard|
Be mine
Monday 26 March 2012 | 07:32 | 0 comments

Assalamualaikum, 
Pfttt -.- , aku ngan dia hampir clash tdi, aku taknak die tinggalkan aku,
lgipon salah aku, aku jeles ta tentu arah bile die maen ngan pempuan,
yg aku ni tergedik-gedik ngan form 5 maen basketball. 
hermm, ape jdi erk kalau aku clash ngan die, ?
aku sayang sngat kat die, susah na lepaskan,
die lelaki yg ubah aku pakai tudung, and die buat aku jage maruah aku,
die protect aku klau ade llaki kcau aku, 
aku taknak hilang org yg aku syang untuk kli kedue. 
bile die text aku tdi mcam tu, aku rase jatung aku da jatuh kebawah dah,
wktu solat maghrib aku takleh na fokus, aku asyik nngeh je,
pastu aku buat solat hajat bgi hbungan aku ngan die kekal.
Ya Allah, susah aku na lepaskan die, kalau boleh biarlah die jodoh aku, aminnn....


Past Roses | New Roses
Disclaimer


Hii there ! Want to know me well ? easy thing to click "C Senged" button rite? so click it and u will know all about me :) thankyou :*

C Senged Goodies Story


Tagboard (shout here !)


Tagboard ! get your own cbox , shoutbox / whatever . Width must be less 240 :D

Credit


Skin made by : Lieya
Background by : Faqihah|Ain
Image by : WeHeartIt