Hello ! Follow me okay :* U will be safety here ^^ .
+Follow | Dashboard|
Be mine
Friday 23 March 2012 | 11:43 | 0 comments

Assalamualaikum,
Aku dengan dia sebenarnya dulu kawan baek, dia budak baru yg masuk kelas 2A2 dan dia anak kepada Pn. Norarni Bt Md. Johan, Cikgu sejarah 3A2 tahun nih 2012 . ! Aku budak pempuan yg pertama tegor dia dalam kelas sebab aku ni kan peramah, ! Haha, sape ta kenal aku kan ?
Aku mintak FB budak-budak kelas, sampai tempat dia aku cakap,
"Wehh, Najmi, kau ada FB ?"
"Ada"
"Ape nama ?"
"Pangkah xiao"
"Ape tu ?"
"Haha, nama FB aku lha"
"Oooo, ok, add aku fasha fashleen"
"Kau lha add aku"
"Tulis lha, aku ta reti na eja"
"Ok"
Blablablablablablablabla.......
kiteorang slalu sembang dlam FB, Memang gila lha aku ngan dia dulu,
dalam kelas 2a2 70% yg minat kat dia, kecuali aku. 
depe tanye aku, aku ta minat ke najmi ?
aku cakap yg aku anggap sbagai kawan ja. ! haha
aku ngan dia jadi kawan baek, dia slalu citer pasal awek dia kat aku,
aku pon sama, . kebetulan dia rapat ngan pakwe aku mase tu, 
bulan 6 aku clash ngan ...... dan bulan 9 aku couple ngan ......smpai bulan 11 kot..
rupe-rupenye aku dimainkan, haha
tpi aku ta suka pon dia, muehehehehe. 
aku still syg ex aku yg aku clash wktu bulan 6 tuh, 
then, aku dikacau oleh kawan-kawan dia, ade 2 orang,
tapi aku taknak sebab depe suke aku melalui facebook, aku na yg dah betol-betol kenal perangai aku,
then najmi penyelamat, mule-mule kiteorg fake, pastu lamelame tuh aku jdi suke kat dia tpi dlam wktu yg same aku still syang kat ex aku tuh. ! aku couple ngan dia dlam seminggu pastu aku minta break,
coz aku still syg kat ex aku, tapi ex aku taknak terima aku dah, 
katenye takut aku maenkan die lagi. ! then najmi lha yg slalu nasihat kat aku,
yg slalu kat sebelah aku, kawan baek kan ? and aku dri suke kat dia terus sayang kat dia, hehhee
Aku mintak peluang kedua kat dia, and aku minta sambung balek, 22.1.2012 kiteog couple balek. !
dan smpai lha skang, already 2 months, and aku tak sayang kat mane-2 ex aku dah, aku juz sayang dia.
Thanks pakcik sbab syg makcik slalu, syg pakcik munchett :*


Past Roses | New Roses
Disclaimer


Hii there ! Want to know me well ? easy thing to click "C Senged" button rite? so click it and u will know all about me :) thankyou :*

C Senged Goodies Story


Tagboard (shout here !)


Tagboard ! get your own cbox , shoutbox / whatever . Width must be less 240 :D

Credit


Skin made by : Lieya
Background by : Faqihah|Ain
Image by : WeHeartIt